کد خبر: 1510
تاریخ انتشار: مهر ۱۳, ۱۴۰۲

اختتامیه نمایش گوهر در فریمان‎

اختتامیه نمایش گوهر در فریمان‎

 حضور مسئولان و نخبگان در اختتامیه” نمایش گوهر”

به گزارش روشنگر، با حضور شهردار و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان؛نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان؛و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریمان؛نماینده بنیادEBمشهد و اعضای مرکز نیکوکاری خیریه حضرت فاطمه الزهرا و اساتید پیشکسوت گروه زمین شناسی و زبان و ادبیات سیستان و بلوچستان*
جمعی از خانواده های و علاقه مندان هنرهای نمایشی در پنجمین روز اجرا
لوح تقدیر در سالن همایشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کارگردان و نویسنده و بازیگران و عوامل صحنه با امضای مسئول کانون بسیج هنرمندان*و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی و هنری برگ زندگی پویا تقدیم گروه هنری “برگ سبز”شامل ساره کردی فریمانی،متین صادقی یونسی؛وهاب صادقی یونسی؛ فاطمه زهرا مسیبی،… گردید.
خانم مهری به نمایندگی از خیریه راه سلامتی حامیان بیماران پروانه ای از گروه برگ سبز برای اجرا در مشهد دعوت نمود.
مدیریت اداره کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان فریمان یک عدد عروسک ملی(تحت عنوان سارا)را به ساره کردی فریمانی به پاس حضور پر افتخار در نمایش گوهر تقدیم گردید و از این گروه دعوت به اجرا در هفته ملی کودک نمود.
چندکارت هدیه از مسئوولان حاضر به بازیگر نقش گوهر اهداء شد.کارگردان نمایش گوهر آقای محمد صادقی یونسی؛از مراحل شکل گیری و نحوه اجرا و تمرینات توضیحاتی ارائه نمود.
نویسنده نمایش از تنگناها و ملاحظات بازیگر نقش گوهر به سبب ابتلاء به بیماری پروانه ای توضیحاتی ارائه نمود.تقدیم گل و ابراز احساسات تماشاچی ها بسیار فضای عاطفی و احساسی ایجاد نموده بود.قابل ذکر است سنگواره (فسیل)با قدمت پنجاه میلیون سال برسم یادبود از سوی ژئو تیم فریمان  توسط دکتر حسن صادقی یونسی به بازیگر نوجوان سرکار خانم ساره کردی فریمانی تقدیم شد.
از سوی هنرمندان شهر بروجرد هزینه و اقامتگاه و پذیرایی چهار روز اجرا به گروه برگ سبز پیشنهاد گردید که مورد پذیرش کارگردان واقع شد.
دقایقی نماینده موسسه کیمیای سعادت فعالیت ها و عمکرد هفتگی شان  برای حضار معرفی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *