کد خبر: 1616
تاریخ انتشار: مهر ۲۹, ۱۴۰۲

راهبرد پیروزی فقط مقاومت

راهبرد پیروزی فقط مقاومت

به گزارش پایگاه خبری روشنگر، زمانی که به فرعون خبر رسید  کودکی بدنیا خواهد آمد وتورا نابود خواهد کرد، از ترس ووحشت دستور داد تا تمام کودکان را سر ببرند وهر کودکی که به دنیا می آید را هم بکشند ،شکم های مادران باردار را بدرند وجنین آنان را از بین ببرند، اما از آنجا که اراده ومشیت الهی همان بود ،همان شد ،وآن کودک به اذن  وقدرت الهی بدنیا آمد،به دست خدا محافظت شد  وبه دستور خدا از طریق رود نیل به سمت کاخ فرعون روانه شد، ناشناس در دامان خود فرعون پرورش یافت وبزرگ شد ودر مقابلش ایستاد و باعث نابودی فرعون شد.
آن کودک کسی نبود جز ،پیامبر خدا ،حضرت موسی (ع)
آری  ایمان وباور ما به اراده الهی است وپشت ما به قدرت مطلق چنین خدایی گرم ومطمئن است.(بالله اعتصمت وبالله اثق وعلی الله اتوکل)
امروز رژیم کودک کش  صهیونیست ازترس ووحشت وعده الهی در نابودیش با الهام به مقام معظم رهبری در کمتر از ۲۵ سال آینده، دیوانه وار کودک می کشد، اما از آنجا که اراده الهی در نابودی ومحو اسرائیل است، در اعماق  وسیاه چاله های آب های مدیترانه همچون فرعون در رود نیل  نیست ونابود خواهد شد.ومسلمین به عزت واقتدار وظفر دست خواهند یافت. و بهای این پیروزی  روی پیش، همین خون هااست ،همین پیکرهای قطعه قطعه شده کودکان وزنان مظلوم غزه،
وعده الهی حق است وبرای ظفر باید ایستاد ،صبور بود ومقاومت کرد.ظهور نزدیک است، قائم آل محمد (ص)،خواهد آمد. وجهان عاری از ظلم وظالم خواهد شد.
(انَّ الباطل کان زهوقا)
مهر  ماه ۱۴۰۲
نوشته: دانشور ارجمند اکرم سلاطینی اسلامیه
مدرس دانشگاه آزاد اسلامی  _ایران_خراسان_فریمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *